Petua dan Tips Cerita Benar Hari Ini

Petua Hari Ini

Thursday, January 27, 2011

Page Rank Jatuh....Apa sebab?


Selamat Pagi...dari semalam aku tak update blog cerita benar sebab aku frust.. satu blog PR3 aku jatuh kepada PR2..walaupun kalau kita search keyword dia masih lagi berada pada no1 muka depan Search engine google atau yahoo.

Blog nie aku buat pada 2008 masa tue aku baru belajar tentang google adsense. Berkat usaha dan belajar sana sini dapat la ranking blog tue naik dan duduk no1 dalam halaman pertama google dan Yahoo.

Bangga la jugak sebab dari 24juta lebih page dalam Yahoo yang bercerita tentang niche slim and healthy blog aku duduk no 1. tapi sedihnya PR tue dah jatuh dekat ranking encik google.



Engine google pulak kalau kita search keywords slim and healthy atau slim and health memang masih lagi duduk tempat pertama dalam page yang pertama dari lebih 36juta page yang berkaitan. Tapi kenapa page rank dia jatuh? Apa cerita?....hahahaa sendiri mau ingat la.

Yang aku tau sejak aku aktifkan blog cerita benar nie aku jarang update blog-blog niche aku yang lain. Saja nak try nuffnang..blog berbahasa melayu..tue la orang kata kata buat sesuatu benda tue kena buat bersungguh-sungguh...tak bleh tamak..

Jadi apa yang aku belajat dari sini adalah kita kena Update selalu blog kita untuk memastikan Page Rank tidak jatuh...

Untuk Blog Cerita Benar nie pulak insyaAllah aku akan update 2 kali hari ini sebagai ganti hari yang aku tak update...jumpa lagi

0 comments:

How To Sart Forex Trading

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Backlink - Blog Cerita Benar

Button Cerita Benar

Tentang Blog Cerita Benar

Blog ini menceritakan kisah benar disebalik perbuatan dan perlakuan kita didalam mencapai matlamat...Busines, kebahagian, pendapatan, kepuasan dan sebagainya

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP