Petua dan Tips Cerita Benar Hari Ini

Petua Hari Ini

Thursday, January 20, 2011

Kenapa Perlu Berhenti Kerja..?


Selamat malam... hari ini blog cerita benar nak bercerita tentang berhenti kerja...Kenapa perlu berhenti kerja?...dah kaya sangat ka buat busines online atau dah banyak dapat duit iklan dari Nuffnang?.. bukan semua jawapan diatas....

Apa yang aku nak buat bukanlah nak berhenti dari bekerja tetapi lebih kepada nak berkerja dekat tempat baru...Syarikat baru dah buat tawaran... cuma aku hantar proposal untuk gaji yang aku nak...tak tau lagi dapat ka tidak?...dah lama dah kerja dekat tempat sekarang...mengikut satu motivasi kerja yang aku baca...dia suruh semasa muda kita kena rajin pindah kerja...

Kenapa macam tue? Selalu yang kita dengar kita kena stay dekat satu satu tempat biar lama..baru senang naik pangkat...nie motivasi tue cakap sebaliknya..apa rasionalnya?

Rasional cadangan supaya berubah tempat kerja semasa muda adalah..apabila kita berpindah tempat ke tempat baru biasanya tawaran gaji akan lebih tinggi.. jadi dengan semangat dan tenaga muda yang kita ada serta idea idea baru akan membuatkan value kita lebih tinggi..

Sekiranya kita kekal berkerja ditempat lama peluang kenaikan gaji biasanya tidak akan setinggi tawaran dari tempat kerja yang baru..itu yang cuba nak disampaikan..

Dan dalam motivasi itu juga mencadangkan supaya kerja lompat kerja nie berhenti apabila umur kita sudah meningkat dan pada waktu itu pendapatan kita sudah stabil..

Aku rasa itu sahaja yang nak dikongsikan pada malam ini...berjumpa lagi esok

1 comments:

jafri January 25, 2012 at 12:52 PM  

Salam sejahtera Saudara dan Saudari.....

WAZZUB ! JOM KITA UNTUNG SAMA2...

Cuma KLIK link dan SIGN-UP saja ! TAK kena bayar apa apa.. saya pun dah sign up ! Cuba saje lah sebab bayaran nya pun LUMAYAN.. Diaorg ni nak Launching WEBSITE BARU, so, diaorg mintak tolong kita war-warkan SITE dorang. Lagi ramai register, lagi banyak payment katanya, nak tahu lagi ? Meh KLIK link ni dan register ....

http://signup.wazzub.info/?lrRef=cb910

KENAPA SAYA DAFTAR? SEBAB TAK PAYAH KELUAR DUIT.. TU YANG SAYA DAFTAR. CUBALAH !! MANA TAHU ADA INCOME DISINI . CUMA BUAT IKLAN UNTUK DIA ORG SAJA .=)

Ape ke bende Wazzub ni?

Wazzub ni akan menjadi PESAING baru kepada google, yahoo, msn dan lain-lain laman website di internet. Yang bagusnya, die ade PROFIT SHARING dgn semua pengguna2 die. Tapi untuk mase yang TERHAD saja.. So saye mengajak you all semua supaya menjadi yang TERAWAL untuk join bende ni. So kalau betul, kita akan dapat share profit tu. Tak macam google, kite gune google, google yang makin kaya. Kita tak dapat ape-ape pun. Kalau yang ni, katekan walau dibayar $50 sekalipun, kita masih dapat sesuatu dari diorang.

Jadi, sekali lagi saya ajak kawan-kawan semua, marilah join bende ni. Tak susah, cume sign up je. FREE JE. 1 SEN PUN TAK KENA BAYAR, FOREVER !!!. Dari kita duduk layan internet tak untung apa2, baiklah kite cari peluang nak tambah pendapatan. Tak perlu banyak pun, dapat sikit pun jadilah. Kate tambah pendapatan kan..

Renung-renungkan dan selamat menyertai Wazzub.

CONTOH ANDA AJAK 5 KAWAN DAN KAWAN AJAK LAGI 5 KAWAN2 DAN
SETERUSNYA...
1st. Generation 5 x $1.00 =$5.00
2nd. Generation 25 x $1.00 =$25.00
3rd. Generation 125 x $1.00 =$125.00
4th. Generation 625 x $1.00 =$625.00
5th. Generation 3125 x $1.00 =$3,125.00

ANDA AKAN TERIMA PASIF INCOME SETIAP BULAN $3,125.00 SETIAP BULAN
SEUMUR HIDUP.
KALAU ANDA TAJA 10 ORG x10 SEHINGGA 5 GENERATIONS..BAGAIMANA.. ANDA AKAN DAPAT
$111,110.00 per month in passive residual income for LIFE!

Kalau anda masih ragu-ragu dan tak nak percaya atau tak mahu beri masa anda sedikit kat sini, tak mengapa lah.... saya macam ni juga... mungkin 90 hari lagi saya ada pendapatan disini, ANDA ??? Tetap di tempat yang sama kan?

JADI APA TUNGGU LAGI JOM DAFTAR RAMAI-RAMAI DISINI :

http://signup.wazzub.info/?lrRef=cb910

AJAK RAKAN SERAMAI MUNGKIN,,SEMAKIN BANYAK RAKAN YANG DAFTAR DIBAWAH ANDA SEMAKIN BANYAK PENDAPATAN YANG ANDA TERIMA...

CHECK EMAIL [VERIFICATION]. KLIK LINK [VERIFICATION] UNTUK PENGESAHAN..
JIKA TIADA DI INBOX EMAIL CARI DI SPAM/JUNK FOLDER EMAIL ANDA.


SEMOGA BERJAYA…...

How To Sart Forex Trading

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Backlink - Blog Cerita Benar

Button Cerita Benar

Tentang Blog Cerita Benar

Blog ini menceritakan kisah benar disebalik perbuatan dan perlakuan kita didalam mencapai matlamat...Busines, kebahagian, pendapatan, kepuasan dan sebagainya

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP