Petua dan Tips Cerita Benar Hari Ini

Petua Hari Ini

Saturday, January 8, 2011

Cerita Guru Wanita Yang Sangat Melampau...



Pagi tadi aku baca harian Metro. Cerita tentang seorang guru wanita yang melampau. Macam pernah dengar saja cerita nie. Tapi cerita dulu bukannya seorang guru tapi Pramugara Melampau. Isk iskh apa nak jadi dengan dunia sekarang. Guru yang sepatutnya mengajar untuk menjadi seorang murid atau pelajar yang baik tapi perkara sebaliknya berlaku..

Kejadian nie berlaku di Amarika..PLAINFIELD (Illinois atau Chicago) dan nasib baik bukan kat Malaysia... Kalau kat sini Malaysia...Search engine Yahoo dan Google mesti penuh dengan carian Guru Wanita Terlampau ini...lebih tepat keywordnya adalah 3gp Guru Wanita terlampau.



Khabarnya guru wanita ini merupakan seorang guru pendidikan jasmani...dan telah menjalinkan hubungan dengan pelajarnya itu dah lebih sebulan.. Budak tue pulak baru berusia 16 tahun..kira kalau kat Malaysia budak tue tingkatan Empat la..kiranya dah besar jugak la budak lelaki tue.



Cerita dari sumber polis mengatakan ketika mereka ditangkap keadaan kedua-dua pasangan tersebut dalam keadaan separuh bogel didalam kereta di belakang sebuah pusat membeli-belah. Cerita polis lagi mereka yakin pasangan tersebut baru sahaja selesai melakukan hubungan seks...hahaha ka cerita sebenarnya polis tunggu mereka selesai dahulu baru tangkap...baru ada bukti...itu agak-agak aku la...cerita sebenar aku taktau sebab tidak berada ditempat kejadian dan cuma baca harian Metro sahaja..tapi kalau sumber berita dari website thirdage..polis memang ambil kondom dari kereta pasangan tersebut sebagai bukti..



Guru wanita tersebut selain mengajar Pendidikan Jasmani atau Pendidikan Fizikal di sekolah tinggi tempat mangsa lelaki turut juga mengajar subjek tarian sejak 4 tahun lalu..dan ceritanya lagi guru wanita tersebut memang popular dikalangan murid....

Dah la untuk cerita guru melampau nie...aku taknak melampau tokok tambah..dan untuk guru-guru jadilah guru yang dihomati kerana ilmu dan budi...bukannya kerana body yang melampau.


0 comments:

How To Sart Forex Trading

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Backlink - Blog Cerita Benar

Button Cerita Benar

Tentang Blog Cerita Benar

Blog ini menceritakan kisah benar disebalik perbuatan dan perlakuan kita didalam mencapai matlamat...Busines, kebahagian, pendapatan, kepuasan dan sebagainya

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP