Petua dan Tips Cerita Benar Hari Ini

Petua Hari Ini

Friday, January 7, 2011

Cerita Benar Anugerah Juara Lagu - AJL 2010


Oleh kerana AJL 2010 akan berlangsung esok semua orang heboh bercakap pasal AJL nie. Jadi aku pun tumpang sekaki untuk bercerita tentang AJL 2010 nie.

Sebenarnya apa yang nak aku ceritakan nie bukan pasal siapa yang akan menang atau menjuarai mana-mana kategori tetapi lebih kepada macam mana sambutan masyarakat tentang Anugerah Juara Lagu nie. Sambutan sangat hebat...ceritanya ramai yang sanggup beratur panjang untuk mendapatkan tiket..Malah ada yang sanggup cuti dari bekerja untuk dapatkan tiket free...yang aku terfikir apa cerita yang sebenar yang dia kasi sebagai alasan untuk cuti tersebut kepada majikan...kalau dia cakap nak pergi dapatkan tiket AJL...mampuih boss dia tak kasi...Hebat sungguh penangan AJL nie jangan tambah A antara J dengan L dah la...

Kehebatan AJL nie kalau tengok trafik dalam YOUTUBE cecah belasan Ribu satu-satu post atau movie. contohnya movie nie hari nie sahaja cecah 13k penonton. Ada 4 untuk tajuk nie.



Sebenarnya aku tak berapa berminat dengan rancangan-rancangan macam nie. Tapi sebab ramai sangat yang bercakap pasal AJL ni aku pon ambil tau la jugak...Tadi kita tengok dekat youtube...nie kita search blog pulak...kalau masuk dalam DIGG.com ada 29 entri dari pelbagai blog atau site. Macam-macam cerita yang ada..dari siapa pilihan untuk dinobatkan sebagai juara sehingga la cerita hantu...betul ka ada hantu yang menjelma? ada pulak dengan entri Rahsia Juara Lagu AJL ..rahsia pon ada?

Akhir sekali cerita benar ingin mengucapkan tahniah kepada siapa pon yang bakal dinobatkan...dan kita berjaya menghasilkan artis yang berkualiti bukan sekadar glamour sahaja yang lebih..




0 comments:

How To Sart Forex Trading

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Backlink - Blog Cerita Benar

Button Cerita Benar

Tentang Blog Cerita Benar

Blog ini menceritakan kisah benar disebalik perbuatan dan perlakuan kita didalam mencapai matlamat...Busines, kebahagian, pendapatan, kepuasan dan sebagainya

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP