Petua dan Tips Cerita Benar Hari Ini

Petua Hari Ini

Tuesday, January 11, 2011

Jumpa Tips Untuk Trafik dan Tambah Pendapatan Nuffnang


Selamat malam buat semua....hahaha sebab kejap lagi aku nak tidur. Tiada isu besar untuk aku cerita atau nak kongsikan bersama pada entri kali nie. Kalau pasal AJL 2010 rasanya macam dah basi. Ana Rafali pun mungkin dah reda dari terkejut diatas kemenangannya. Atau pun artis-artis lain yang tidak menang pon dah hilang kot diorang punya tension.

Kalau nak bercakap pasal artis lagi mungkin cerita pasal artis yang berbikini dekat Bali tue. Dia mengaku perbuatannya dan akan lebih berhati-hati untuk tahun 2011.. Ini macam cerita benar jugak la. Tapi kalau kawan dia tak post dalam internet mungkin cerita ini akan jadi cerita yang dulu-dulu.. "semua tue superimpose....sebab nak jatuhkan saya..."

Aik apa aku melalut nie..kata nak cerita pasal jumpa tips untuk tambah trafik ke blog dan cara nak tambah pendapatan nuffnang. Haa ini ceritanya..hari nie aku berjalan jer untuk cari ilmu tambah trafik dan tambah pendapatan nuffnang.. AKu search dalam Yahoo...tips untuk nuffnang...tips untuk trafik.

Banyak la blog dan website yang aku jumpa tentang keyword tersebut. Tapi dalam banyak-banyak yang aku tengok tue...aku amat terpaut pada mombloggers planet...Blog dia sungguh komprehensif..kita nak tips apa pon ada...kita nak tool untuk blog pon ada..blog tutorial pon ada.. macam kat astro "macam-macam ada"

Aku nak kongsi kat sini pasal 7 tips Menambah Trafik dari blog tersebut :

1. Pandangan Pertama - Dari Segi Layout, design dan sebagai nya mesti cool

2. Tulis Entri dengan Cara kita Yang Tersendiri - Banyak isu yang timbul dan banyak website atau blog akan cover..tapi kita tulis mesti dengan style kita

3. Gambau, gambar atau gambo kena letak - Orang boring kalau asyik teks sahaja.

4. Komen Blog Orang Lain - Kena la lawat blog orang lain dan kasi komen yang professional.

5. Kasi Mudah Navigasi - design yg dibuat memudahkan pengunjung untuk melayari blog kita.

6. Tulis entri yang Meletop - Cari isu yang orang suka cari..

7. Update, update dan update -

Nie la apa yang aku dapat dari blog mombloggersplanet dan apa yang aku faham tentang apa yang di tulis oleh beliau.. Kalau korang nak lebih faham pie la lawat blog dia.

Akhir sekali aku rasa setakat tue sahaja cerita aku untuk malam nie..niat aku untuk update blog cerita benar untuk hari ini telah tercapai. tq...harap esok ada lagi yang nak ditulis..............

How To Sart Forex Trading

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Backlink - Blog Cerita Benar

Button Cerita Benar

Tentang Blog Cerita Benar

Blog ini menceritakan kisah benar disebalik perbuatan dan perlakuan kita didalam mencapai matlamat...Busines, kebahagian, pendapatan, kepuasan dan sebagainya

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP