Petua dan Tips Cerita Benar Hari Ini

Petua Hari Ini

Thursday, December 2, 2010

Cerita Benar - Daftar Nuffnang

Cerita benar kali berkisar kepada bagaimana aku mendaftar utk nuffnang.

Hari nie aku cuti.. sakit kaki aku masih terasa. Nak drive pergi kerja satu hal, nak kerja panjat tingkat 3 dan 4 satu hal. Jadi pikiaq punya pikiaq baik rehat kat rumah jadi boleh la kaki aku nie baik sket.

Masalahnya duduk rumah pulak boring..tak tau nak buat apa.. Browse internet...baca apa yang patut. Entah macam mana terlintas pasal nuffnang.


Nuffnang nie aku dapat tahu melalui pembacaan aku dalam blog-blog tempatan. Ramai blogger tempatan meletakkan nuffnang dalam blog mereka. Boleh buat duit ka dengan nie aku tak pasti... sebab aku nie jenis yang jarang update blog. Contohnya blog cerita benar nie nak dapat update sebulan sekali pon payah. Macam mana nak buat duit...hehehe.

Kalau jarang update sapa nak baca. Bila takde sapa nak baca mana ada traffic. Takde traffic mana nak dapat duit.. isk isks...

Kelemahan aku yang kedua adalah aku tak pandai nak menulis. Ayat lintang pukang, aku sendiri pun susah nak baca. Jadi jangan harap la orang lain nak minat dengan penulisan aku. Kalau blog aku yang lain aku pakai free article jer hehehe...( cerita benar di sebalik income adsense )

Bila baca blog orang lain best jer rasa. Bila baca rasa macam nak baca lagi dan lagi dan lagi. Tapi bila tulis sendiri bukan kata nak baca. Nak mula pon susah.. Apa sebenarnya rahsia diorang aaa. Jawapan logik yang selalu cikgu cakap adalah practice...dan pratice dan practice.. nak mula practice tue yang tak reti tue..

Satu lagi apa isu yang orang suka baca dalam blog?....eeee baru nak start practice anak dah nanggis...nanti sambung lagi

0 comments:

How To Sart Forex Trading

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Backlink - Blog Cerita Benar

Button Cerita Benar

Tentang Blog Cerita Benar

Blog ini menceritakan kisah benar disebalik perbuatan dan perlakuan kita didalam mencapai matlamat...Busines, kebahagian, pendapatan, kepuasan dan sebagainya

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP