Petua dan Tips Cerita Benar Hari Ini

Petua Hari Ini

Wednesday, December 29, 2010

JUARA...JUARA...JUARA...Malaysia Juara Piala Suzuki 2010 apa Cerita Garuda?



Cerita Malaysia menjadi Juara Piala Suzuki 2010 mesti menjadi bualan masyarakat. Cerita Malam yang penuh dengan kegemilangan buat Skuad Harimau Malaya mengalahkan Garuda yang patah sayap..

Cerita tentang Garuda yang gagal membaham mangsa (penalti pon tak masuk)...mungkin garuda dah tempang...atau silau dengan laser hijau dilaman sendiri..atau mungkin garuda telah didukun oleh pendatang yang telah bermaustatin sebagai buruh binaan di Malaysia.

Cerita tentang kesugulan penyokong yang tidak dapat menerima kekalahan...Masing-masing merenung jauh tidak tahu apa yang nak dikata. Mungkin menyesali keanggkuhan selama ini. Baca sajalah di blog atau komen-komen dalam YOUTUBE.


Cerita tentang Jurulatih import yang tidak pernah bawa piala kepada Garuda...Mungkin tidak cukup Garuda dari negara lain untuk menabur bakti...Mana pergi garuda tempatan?...mungkin tidak cukup tangkas atau paruhnya belum tajam...kemenangan Malaysia sungguh manis tanpa sedikit pun sentuhan import..

Cerita tentang Safee Sali..jaringannya cukup istemewa..padu..dan berbisa..Kenapa pemain seperti Safee atau NorSharul Idlan terpilih sebagai pemain harapan... Mungkin sebagai saguhati untuk garuda...Mana mungkin pemain harapan perlawanan tidak berjaya menyumbatkan gol penalti..

Banyak lagi rasanya cerita benar untuk di kongsikan..tetapi malam telah lewat...aku nak buai dengan mimpi indah dengan Kemenangan Malaysia di Piala Suzuki 2010..Tahniah sekali lagi buat Malaysia..KING GOPAL, Pemain dan pengurusan Skuad Bolasepak Piala Suzuki 2010.

Cerita buat pemain Malaysia..teruskan lagi usaha..tajamkan lagi skill jangan lupa diri...anda boleh maju lagi...mungkin dengan kesungguhan anda semua dapat mempertahankan lagi Piala Suzuki ini 2 tahun dari sekarang.

Tahniah...JUARA!!!JUARA!!!JUARA!!!JUARA!!!JUARA!!!JUARA!!!JUARA!!!

0 comments:

How To Sart Forex Trading

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Backlink - Blog Cerita Benar

Button Cerita Benar

Tentang Blog Cerita Benar

Blog ini menceritakan kisah benar disebalik perbuatan dan perlakuan kita didalam mencapai matlamat...Busines, kebahagian, pendapatan, kepuasan dan sebagainya

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP