Petua dan Tips Cerita Benar Hari Ini

Petua Hari Ini

Saturday, April 16, 2011

Income Nufnang Vs Income Adsense..


Salam sejahtera kepada semua.
Hari ini aku dah buang iklan nufnang dari blog cerita benar. Sebenarnya dah lama aku dok pikiaq nak buang. Tapi hari nie selepas baca blog kepunyaan gurucyber aku pon rasa aku patut buat tindakan yang sama macam beliau buat.

Memang betoi kalau nak dibandingkan adsense dengan nufnang memang adsense lebih mudah dapat duit. Boleh la jugak bayar apa yang patut. Tapi dengan nufnang nak bayar bil internet pon tak boleh...apatah lagi nak enjoy.

Dan hari nie jugak aku gantikan iklan-iklan nufnang dengan iklan dari google adsense yang selama ini aku letak dalam bolg niche aku yang lain. Aku ada banyak blog niche tapi cuma dua sahaja yang generate income kepada aku. Satu pasal Slim and Healthy dan satu lagi How To Start Forex Trading.

Sejarah google adsense..aku belajar dari buku yang dibeli dari En.Nawar.. Teknik yang diajar memang bagus. Dia ajar cara nak apply adsense dan guna teknik dia akaun iklan adsense aku approved pada hari yang sama aku apply pada tahun 2008.

Aku rasa itu sahaja untuk hari ini setelah begitu lama aku tak update blog cerita benar ini. Semoga semua orang mendapat apa yang mereka hajati dan usahakan.

0 comments:

How To Sart Forex Trading

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Backlink - Blog Cerita Benar

Button Cerita Benar

Tentang Blog Cerita Benar

Blog ini menceritakan kisah benar disebalik perbuatan dan perlakuan kita didalam mencapai matlamat...Busines, kebahagian, pendapatan, kepuasan dan sebagainya

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP