Petua dan Tips Cerita Benar Hari Ini

Petua Hari Ini

Tuesday, December 28, 2010

Masih terbayang saat-saat manis...Piala Suzuki 2010

Esok merupakan perlawanan kedua akhir piala suzuki 2010. Jadi aku pon browse youtube untuk menonton kembali detik-detik manis gol-gol skuad harimau. Memang ramai yang menyumbang video perlawanan tersebut didalam youtube. Terima kasih kepada penyumbang...

Sebenarnnya apa yang aku nak kongsikan hasil dari browse youtube tersebut adalah komen-komen penyokong indonesia. Mereka ini kebanyakkannya kurang matang, pemikiran cetek dan kebudak-budakan. Adakah kerana bolasepak ada yang sanggup membunuh?..

"tenang di gbk juga sudah di siapin kantong mayat buat suporter malingsia(malaysia = dasar maling)jangan lupa bawa suporter yang banyak,soalnya kantung mayat sudah gue stok buat kalian.,,,,,"

quote diatas aku amek dari comments youtube. Panas sungguh komen-komen tersebut..

Apa cerita sebenarnya nie. Kalah menang ada permainan. Jika ditakdirkan Malaysia kalah pada perlawanan di INDONESIA esok, aku tetap bersyukur sebab telah menyaksikan permainan yang cemerlang dalam perlawanan pertama dan sekiranya skuad ini mengekalkan permainan yang sama aku percaya Indonesia akan mengalami kesukaran.

jom kita saksikan aksi menarik perlawanan tersebut.



tahniah kepada penjaring gol...tahniah kepada arkitek penyumbang...takniah kepada pertahan..dan tahniah kepada KING GOPAL

----- betoi ka kita pakai dukun--- ada ka patut surat kabau indon ckp macam tue ---

0 comments:

How To Sart Forex Trading

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Backlink - Blog Cerita Benar

Button Cerita Benar

Tentang Blog Cerita Benar

Blog ini menceritakan kisah benar disebalik perbuatan dan perlakuan kita didalam mencapai matlamat...Busines, kebahagian, pendapatan, kepuasan dan sebagainya

  © Free Blogger Templates 'Greenery' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP